Cisnę z Bigosem – challenge na wrzesień

Warunek, by powstał challenge na ten miesiąc był jeden – minimum 100 osób musi zameldować się, że działa ze mną. I powiem wam, że choć zabrakło około 10 osób, zrobię dla was ten wrzesień. Ujął mnie absolutnie fakt, że kilka osób, mimo tego, że teoretycznie mogłoby się wymigać tysiącami wymówek – zrobiło całe wyzwanie sierpniowe. Zmotywowała mnie ich postawa, to jak często do mnie pisali i mnie oznaczali. Ale też zależy mi, aby dołączały do nas kolejne osoby. Jeśli czytasz to i nie brałaś/eś udziału w poprzednich wyzwaniach – zapraszam Cię najbardziej!

Zacznę jednak od tego, że jeśli są wśród was osoby, którym np. zależy na tym, by skutecznie schudnąć i pragną takiego większego zaopiekowania się, indywidualnej rozpiski żywieniowej, treningów rozpisanych na każdy dzień, zapraszam Was do projektu „Zejdź z wagi”. Wprawdzie jest on odpłatny, ale to 4 pełne tygodnie w trakcie których jesteście pod naszą stałą opieką. Zaczynamy z nową ekipą za parę dni, ale ponieważ mamy jeszcze pojedyncze miejsca – możecie napisać maila na: zejdzzwagi@gmail.com.

Poniższy challenge jest dla was absolutnie bezpłatny, to czy wam się powiedzie, zależy tylko i wyłącznie od was!
W poprzednim miesiącu była wersja z rowerem, ale ponieważ tylko jedna osoba z niej skorzystała, wracam do wersji biegowej.

Wiecie, że nie jestem biegaczem, przypominam wam jedynie, że jest ono w moim wyzwaniu ze względu na łatwość i dostępność tej aktywności. Wystarczy tylko wybiec z domu. Nie może istnieć nic bardziej banalnego (choć zdaję sobie jak nikt sprawę z tego, że wcale na początku łatwo nie jest. Mi dalej nie jest a biegam od początku maja – ale o polubieniu się z bieganiem powstanie osobny tekst).

W tym miesiącu chcę wypróbować czegoś nowego. Nagram Wam na próbę 4 treningi na INSTATV. Zobaczymy jak to się w ogóle sprawdzi. To jaki typ treningów to będzie, będzie zależało tylko i wyłącznie od was. Na dzień przed wrzucę wam posta z pytaniem jaki trening robimy. Wy będziecie wybierać.

Poza tymi 4 treningami wyzywam was do:

– 50 km biegu/truchtu (może być także świński trucht 😀 lub marszobieg, byle byście się ruszyli).
– 30 km DLA POCZĄTKUJĄCYCH;
– 30 km marszu dla dziewczyn w ciąży oraz po ciąży – wrzucam Wam dziś nowy trening na youtube)

– 4 treningi z Bajdzosem na InstaTv;

– 4 treningi z kanału youtube:

TRENING SIŁOWO-WYTRZYMAŁOŚCIOWY (może być bez kettlelka albo z butelkami wody);
ĆWICZENIA NA KRĘSOGŁUP
TRENING MOBILITY & ANIMAL MOVEMENT (możecie go zamienić na jakiś inny);
TRENING POŚLADKÓW 

W KAŻDYM TYGODNIU:

– 120 burpees;
– 250 przysiadów;
– 150 pompek;
– łącznie 15 min poświęconych wzmacnianiu core;

No to co? Jedziemy z tym?

Autor postu
Katarzyna Bigos