Lunchbox na cały tydzień

Mam dla was kolejną dobrą wiadomość. Już jakiś czas temu wraz z kilkoma blogerami rozpoczęliśmy przygotowania nad super projektem, w którym każdy z nas przygotował przepisy na pyszne zestawy lunch’owe.
Dostaję mnóstwo maili związanych z pytaniami o proste i zdrowe przepisy. Tym bardziej cieszę się, że mogę się podzielić naszą kilkutygodniową pracą :)

Lubię jeść prosto. Moje posiłki mają często formę białkowo-tłuszczową, bo sycą na dłużej i dobrze się po nich czuję. Poza tym nie powodują skoków insuliny. Na węglowodany stawiam w porach okołotreningowych i na kolację. Dzięki temu przyśpieszam regenerację. Sprawdza się to także u osób, które nie są sportowcami. Jeśli dieta jest odpowiednio zbilansowana i zindywidualizowana ‒ przynosi doskonale rezultaty. Przyczynia się do utraty zbędnych kilogramów, poprawy stanu zdrowia i redukcji złego cholesterolu. Warunek jest jeden – warto wybierać zdrowe tłuszcze i zwracać uwagę na to jak przyrządzamy potrawy. Przykład mojej propozycji także znajdziecie w naszym e-booku.

Projekt od Przyjaciółki z Kalifornii został przygotowany z myślą o wszystkich tych, którzy szukają pomysłu na przygotowanie codziennych, zdrowych posiłków do pracy. Wygospodaruj odrobinę czasu rano lub wieczorem, zgromadź potrzebne składniki, znajdź szczelne pudełko i przygotuj swojego lunchboxa! W e-booku proponujemy energetyczne przepisy na 5 dni roboczych obejmujące II śniadanie i lunch. Głównym bohaterem została suszona śliwka kalifornijska, która dzięki swojej wszechstronności kulinarnej oraz naturalnym walorom odżywczym jest pożądanym dodatkiem do wielu potraw.

Jeśli jesteście ciekawi przepisów, koniecznie zajrzyjcie do naszego e-book’a:

http://californiaprunes.pl/wp-content/uploads/2017/05/E-book-Lunchbox-od-Przyjaci%C3%B3%C5%82ki-z-Kalifornii.pdf

Grafika EBOOK

Autor postu
Katarzyna Bigos