Trening na ramiona z hantlami

Kobitki trochę boją się treningów na ramiona. Tu niby chciałyby pozbyć się pelikanów, ale w ich głowie pojawia się obrazek Arnolda z czasów świetności w wersji kobiecej. Drogie dziewczyny – uspokajam! Nie ma takiej opcji. A ramiona trenować warto, bo idę o zakład, że chciałybyście cieszyć się szczupłymi pięknymi ramionami z lekko wyrzeźbionym mięśniem. Wiadomo – u mnie trochę inaczej to wygląda, ale jestem dumna z tycg ramion, które w ostatnich latach na niejedną rurkę musiały mnie wprowadzić :)

Jeśli nie trenujecie pole dance, albo może trenujecie, ale chcecie dodatkowo popracować nad ramionami, bierzcie się za hantle. Kobiety też powinny ćwiczyć z obciążeniem. Nie masz siły na duże ciężary? Zacznij od mniejszych hantelków i postaw na ten trening! Efekty gwarantowane.

Mięsień naramienny składa się z trzech odrębnych głów (aktonów) – przedniej, środkowej i tylnej – których włókna biegną w różnych kierunkach. Aby więc mądrze pracować i modelować ramiona jak trzeba, trening powinien zawierać przynajmniej jedno ćwiczenie na każdą z głów. Do tego warto pomyśleć także o bicepsie i tricepsie. Do dzieła.

NOWY TRENING NA YOUTUBE FOR YA!

(—> najpierw rozgrzewka!)

Autor postu
Katarzyna Bigos