TURBO SPALANIE – trening siłowo-wytrzymałościowy [WIDEO]

Trening na spalanie – o to zawsze dostaję najwięcej zapytań.
Chcecie trening na spalanie? No to macie!
Ten jest krótki, ale meeeeega konkretny! 16 minut prawdziwego szczęścia, podczas którego ja spaliłam około 250kcal. To trening siłowo-wytrzymałościowy. Świetnie rzeźbi ciało, bo do jego wykonania będziecie potrzebować odważnika kettlebells. Jeśli nie znacie techniki wykonywania tych ćwiczeń – nie polecam porywać się z motyką na słońce. Ale tym razem na filmie jest ze mną Kasia Baran, która wykonuje łatwiejsze wersje ćwiczeń przygotowane z myślą o osobach mniej zaawansowanych.

Film ma uwaga, uwaga – 3 lata! A publikuję go dopiero teraz, ponieważ nie udało mi się odzyskać części filmów nakręconych dla Was wtedy 🙁 Ten udało się odzyskać niedawno, a ponieważ uważam, że jest naprawdę dobry – muszę się nim z Wami podzielić.

Wiele osób pyta z jakim obciążeniem powinni ćwiczyć. Na początku nie polecam dużych obciążeń, ale wykonywanie ćwiczeń z kettlekiem o wadze 4kg nie będzie miało większego sensu. Nie będzie to za specjalnie trening siłowy. Więc moja sugestia dla kobiet to 8kg-12kg (12kg już trochę czuć przy takim treningu).
Wiele z tych ćwiczeń możecie też wykonać z gumą fitness.

Jestem ogromnie ciekawa Waszych wrażeń po treningu – więc piszcie do Bigosa 🙂
Na moim kanale macie też dostępną rozgrzewkę – pamiętajcie o niej przed każdym treningiem.

 

Autor postu
Katarzyna Bigos