Zielona bomba witaminowa

Wiele osób pyta jak jadłam w ciąży, że udało mi się wyregulować skoki cukru i na co stawiałam. Odpowiedź jest prosta. Postawiłam na dietę ubogą w węglowodany, ale za to bazującą na zdrowych tłuszczach i warzywach.
Warzyw jadłam dużo, robiąc z nich koktajle. Do posiłków takich przemycałam wówczas także owoce.
Niżej przepis na prawdziwą, zieloną bombę witaminową, która jest pyszna. Takich koktajli robiłam naprawdę sporo.

To warzywno-0w0c0wy koktajl ze szpinakiem i bananem, bogaty w witaminy, potas, żelazo, magnez, fosfor.

Składniki:
– 2 banany,
– natka pietruszki (która nota bene w dużych ilościach nie jest polecana na początku ciąży);
– świeży szpinak baby (1/3 opakowania),
– 3 kiwi,
– 1 dojrzałe awokado
– 1/2 wyciśniętej cytryny
– mała szklanka wody kokosowej,
– mała szklanka zwykłej wody.

Taki skład wystarczył mi na 4 szklanki koktajlu.

Wszystko to zblendowałam i voila!

PicsArt_01-11-04.22.15

Autor postu
Katarzyna Bigos