Wyzwanie ciążowe

Home / Wyzwanie ciążowe

Witaj przyszła mamo!

Przygotowałam dla Ciebie 7-dniowe wyzwanie w którym każdego dnia czeka na ciebie dawka wiedzy  dotyczącej bezpiecznego treningu w ciąży oraz aktywnego przygotowania do porodu!


Wierzę, że ciąża, nasze świadome przygotowanie do porodu mają sens. Nawet wtedy, kiedy na końcu nie wszystko przebiega idealnie po naszej myśli. Wiem, że warto być aktywną, świadomą przyszłą mamą i chcę Ci w najbliższym wyzwaniu pokazać dlaczego.

Dzięki wyzwaniu ↓

Lepiej zrozumiesz swoje realne potrzeby w ciąży.
Dowiesz się jakie zmiany zachodzą w tym czasie w ciele i jak z nimi pracować, by przejść łatwiej i lżej ciążę.
Poznasz podstawy planowania treningu w ciąży z podziałem na trymestry.
Dowiesz się jak pracować z mięśniami dna miednicy.
Poznasz specjalistyczne ćwiczenia, dzięki którym prawdopodobnie unikniesz bólu pleców, dolegliwości związanych z “rwą kulszową”, drętwieniem, uciskiem, ciężkością.
Nauczysz się jak rozpoznawać rozejście mięśnia prostego brzucha i będziesz wiedzieć jak pracować z tym w ciąży i po niej.
Będziesz wiedzieć jak przygotować się do porodu i na co w tym czasie zwrócić szczególną uwagę.



WYZWANIE CIĄŻOWE STARTUJE 23.05 W PONIEDZIAŁEK A KOŃCZY SIĘ 29.05

Mam dla Ciebie dwie opcje! 😊
Jedna zupełnie bezpłatna z nieco mniejszym pakietem, choć wciąż bogatym w wiedzę, druga odpłatna, ale tu jedziemy już super konkretnie no i codziennie spotykamy się na żywo! 😊

OPCJA BEZPŁATNA

  • – nagranie z 10 min wykładem każdego dnia;
  • – motywacja treningowa + nagrania krótkich treningów;
  • – codzienna komunikacja, wsparcie, zaproszenie do mamowej grupy.

OPCJA PREMIUM
70 zł/ 10 zł za każdy dzień

  • – 20 minut tematycznych wykładów edukacyjnych każdego dnia (teoria);
  • – 40 minut tematycznego treningu każdego dnia (praktyka) + sesje Q&A;
  • codzienne spotkania LIVE (w wysłaniem nagrań, jeśli nie możesz być na żywo);
  • – wysyłka materiałów na maila;
  • – ebook;
  • – BONUS szkoleniowy;
  • – codzienna komunikacja, wsparcie, zaproszenie do mamowej grupy.

ZOBACZ PROGRAM WERSJI PREMIUM


W CZYM REALNIE POMOŻE CI AKTYWNOŚĆ W CIĄŻY??

– poprawia się funkcjonowanie układu krążenia i układu oddechowego, co zwiększa tolerancję na wysiłek i ułatwia poród. Serce w tym czasie naprawdę ma nie lada zadanie do wykonania, aby dotlenić ciebie i dziecko,

– zwiększa się przepływ krwi przez macicę i łożysko, co pozytywnie wpływa na rozwój płodu,

– przyspiesza przemiana materii, co ma wpływ na niższy przyrost masy ciała – szybciej wracasz także do formy po porodzie,

– według badań wyższy jest odsetek prawidłowego przebiegu ciąż u kobiet aktywnych niż tych, które nie ćwiczyły,

– uelastyczniają się stawy, wzmacniają mięśnie utrzymujące brzuch, mięśnie przykręgosłupowe,

– trening przeciwdziała rozstępom skóry, działa przeciwżylakowo i przeciwobrzękowo,

– poprawia wygląd skóry i przeciwdziała powstawaniu rozstępów,

– w następstwie lepszego ukrwienia gruczołów piersiowych u kobiet w ciąży trenujących 
laktacja zwykle występuje wcześniej i jest szansa, że utrzyma się dłużej,

– ćwiczenia niwelują ból pleców,

– poprawia się gospodarka cukrowa,

– dzieci mam aktywnych w ciąży mają zazwyczaj wyższą punktację w skali Apgar, niższe wskaźniki zachorowalności i umieralności, są spokojniejsze i mają mniejszą skłonność do kolki,

– aktywne przyszłe mamy znacznie łatwiej i szybciej wracają do formy sprzed ciąży,


– dobrze dobranym treningiem można przygotować się do porodu, zniwelować doznania bólowe i lękowe towarzyszące temu doświadczeniu,


– skonstruowany na miarę plan treningowy przeciwdziała pojawieniu się wielu dysfunkcji okołoporodowych.