Placuszki z truskawkami

Nie wytrzymam i dzielę się czym prędzej! Ten przepis po prostu musicie mieć. No trzeba go wypróbować jak nic!
Doskonały jako posiłek przedtreningowy, bo jest lekki i fajnie ładuje.

  • 60g płatków owsianych;
  • 2 całe jajka;
  • 1/2 banana,
  • 1/2 miarki odżywki waniliowej (my mamy od ALE);
  • 1 łyżka oleju kokosowego;Ważna sprawa – potrzebny blender, by nadać odpowiednią puchatość 😉

    Najpierw wsypujecie do niego płatki i zalewacie je odrobiną ciepłej wody, następnie dodajecie całą resztę i blendujecie. Całość smażycie na oleju kokosowym. Na końcu dodajecie świeżą truskawę!

    Ależ to jest piękności temat!
    Gdyby ktoś miał ochotę zapytać czemu jako osoba, która je bezglutenowo używa płatków owsianych, które w swoim składzie mają aweninę (podobną trochę do glutenu) odpowiem to co zawsze – nie mam celiakii i uważam, że takie osoby nie powinny czyścić diety w 120% tak jak powinny (lub muszą) robić to osoby chore. Taki mały, bezpieczny zakres, który pozwala nie pójść za daleko w skrajności, które też mogą skończyć się źle jest wskazany.20160516_161729

Autor postu
Katarzyna Bigos
  • Kocic

    Szybkie wyjaśnienie w temacie płatków owsianych i celiakii. Generalnie uważa się, że awenina nie powoduje odpowiedzi takiej jak gluten z wielkiej trójki (pszenica, żyto, jęczmień) i owies jest dopuszczalny. Niestety zwykły owies jest zanieczyszczony pszenicą, dlatego konieczny jest owies bezglutenowy np. Provena, teraz także Intenson i inne.

    • http://fitnesswwielkimmiescie.pl/ Kasia Bigos

      Prawda to.