234 students
NOWY KURS PUMP YOUR BOOTY ZA 149ZŁ

NIE MOŻESZ JUŻ DOŁĄCZYĆ DO TEGO KURSU! KOLEJNA EDYCJA NA WIOSNĘ!

To wielka chwila na tej stronie! Po wielu latach pracy nad mięśniami pośladków, kolejnych szkoleniach, przeanalizowaniu setek przypadków, przetrenowaniu tysięcy pośladków, przybiciu wirtualnej piony z mnóstwem zadowolonych kursantów i wreszcie napisaniu książki “Pośladki w górę” – nareszcie jest kolejna, jeszcze skuteczniejsza wersja kursu modelowania pośladków on line – PUMP YOUR BOOTY! Zaczynamy 20 czerwca i dopiero od tego momentu liczy się twój czas dostępu do kursu.

Wiem o czym mówię. Bo choć nie mam pupy J.Lo (nigdy nie przestanę wierzyć, że to się zmieni), kiedyś nikt nie odróżniłby gdzie kończą się moje plecy, a gdzie zaczynają nogi. O płaskim tyłku wiem już wszystko. Na szczęście przez 11 lat pracy w branży jako trener, a teraz i jako szkoleniowiec -dokładnie wiem jak to zmienić i jakie działa wytoczyć w tej nierównej walce.
I uwierzcie mi – to naprawdę jest możliwe! Aby wam to udowodnić stworzyłam ten oto kurs, który będzie odbywał się cyklicznie. Możecie dołączyć do nas teraz!

TYM RAZEM JEDNAK MACIE DO WYBORU PAKIETY!

1) zakup nowego kursu za 149zł (ZEJDŹ NA SAM DÓŁ STRONKI!!!)

2) zakup nowego kursu + książka z autografem “Pośladki w górę” (wliczone koszty wysyłki paczkomatem) w przedsprzedaży za 179zł

3) zakup nowego kursu z dostępem na 8 tygodni + zakup poprzedniego kursu z dostępem na 6 miesięcy w przedsprzedaży za 229zł

CHCĘ SKORZYSTAĆ Z ZAKUPU PAKIETÓW!

 

CHECK IT OUT:

CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU?

6-TYGODNIOWY PLAN PRACY Z GOTOWYMI TRENINGAMI I DOSTĘPEM NA 8 TYGODNI!

SPECJALISTYCZNE TRENINGI, KTÓRE PROWADZĘ OD POCZĄTKU DO KOŃCA. NIE MA ROZPISEK, NIE MA WIDEO SAMYCH ĆWICZEŃ, NIE MA GRAFIK. ODPALASZ I JEDZIEMY RAZEM!

W PLANIE MACIE DO WYKONANIA TRZY 45-MINUTOWE TRENINGI W TYGODNIU, ALE MOŻECIE TEŻ POSTAWIĆ NA KRÓTSZE 20-MINUTOWE TRENINGI,

PRÓCZ TRENINGÓW GŁÓWNYCH, ZNAJDZIECIE TAKŻE:

1) testy sprawdzające funkcje mięśni pośladków w formie przystępnego wideo,
2) skróconą lekcje anatomii w wersji wideo,
3) trening mobility,
4) trening rozciągający i przywracający balans między mięśniami agonistami i antagonistami,
5) trening z rolerem wyrównujący i rozluźniający napięte struktury (te, które głównie kompensują),
6) tematyczne krótsze dodatki,
7) lekcje edukacyjne, opis najczęstszych problemów, kompensacji i ich rozwiązań + krótkie ciekawostki w formie wideo,
8) bibliotekę ćwiczeń z kursu, w której znajdziecie pełne wytłumaczenie i wszystkie możliwe progresje.
9) zaproszenie do mojej zamkniętej grupy na FB i całej gamy dodatkowych materiałów, które się tam znajdują.

JAKIEGO SPRZĘTU POTRZEBUJESZ?

Jeśli jesteś osobą początkującą – w zasadzie żadnego.
Ale jeśli chcesz robić progres warto postawić na dodatkowe obciążenie + gumę mini band. Przyda się także wasza kanapa 🙂

Jeśli jesteś osobą trenującą i zależy Ci na lepszej rozbudowie mięśni pośladkowych – koniecznie postaw na dodatkowe obciążenie! Jest ważniejsze niż guma mini band. Ale ona też będzie tu potrzebna wraz z kanapą 🙂

W jednym ćwiczeniu będziecie potrzebować także długiej, zamkniętej gumy, ale nie jest to obligatoryjne.

UWAGA dla osób bardziej zaawansowanych: dodatkowe obciążenie z tygodnia na tydzień powinno się według planu zwiększać!
Na co postawić?  Na hantle, odważniki kettlebells lub jeśli jakimś cudem masz na chacie – sztangę.

Jeśli chcecie korzystać z treningu mobility z rolerami 0 będą także one potrzebne. Ale pamiętaj, że to jedynie dodatek do całości.

 

POZNAJ OPINIE KURSANTÓW Z POPRZEDNIEJ EDYCJI:

 

Nauczyciel

0.0
0 total
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
149.00 zł

Leave a Reply

Your email address will not be published.