Modelowanie pośladków – krok po kroku

Modelowanie pośladków – krok po kroku

Modelowanie pośladków, czyli sen o J.Lo! Tak, o tym będzie ten tekst! Od czego zależy efektywność naszych treningów? Co mają z tym wspólnego geny? Czy da się jednocześnie chudnąć i budować mięśnie pośladków i wreszcie – jak pracować nad tą partią w domu?

Modelowanie pośladków – wszystko, co musisz wiedzieć

Dlaczego tekst pojawia się akurat teraz i co właściwie mam do powiedzenia na ten temat? Otóż na wstępie muszę Wam powiedzieć, że kończę właśnie pośladkową książkę, która już za parę miesięcy pojawi się w księgarniach i którą jestem totalnie podekscytowana. Nie sądziłam, że pisanie książki będzie aż tak czasochłonne, ale na finiszu mogę powiedzieć, że chyba dobrze to wszystko wyszło! Dziś dzielę się zatem taką wiedzą w pigule, bo już 1 lutego 2021 roku startuje druga edycja mojego kursu modelowania pośladków on line, która w 2020 roku okazała się jakimś absolutnym bestsellerem na platformie!

Jako właścicielka pupy genetycznie płaskiej (do tego stopnia, że swego czasu nikt nie odróżniłby, gdzie kończą się plecy, a zaczynają nogi) – jestem przekonana, że mam coś w temacie do powiedzenia i przekazania. Gotowi?

Modelowanie pośladków – od czego zacząć?

Modelowanie pośladków to nie takie hop siup! Dlaczego? Bo większość z nas (o babeczkach mówię, rzecz jasna) chce mieć wszystko naraz! Chcemy jednocześnie chudnąć i budować imponujące mięśnie pośladkowe. Szukając skutecznych rozwiązań modelowania pośladków – chcemy wierzyć, że ćwiczenia na pośladki jednocześnie ujędrniają i odchudzają. Nie dziwię się. W sieci pełno jest takich haseł, które niezorientowanym zwyczajnie mącą w głowie. Trudno się potem w tym wszystkim połapać. Ale spoko! Od tego jestem ja! Ogarniemy to.

Uporządkujmy zatem – jeśli chcesz skupić się na modelowaniu pośladków i dobrać do tego odpowiedni program treningowy, musisz odpowiedzieć sobie na pytanie: co jest na wstępie dla ciebie najważniejsze:

1. Chcesz schudnąć.
2. Chcesz zbudować mięśnie pośladków, bo podobnie jak ja masz raczej płaskodupie.
3. Chcesz zwyczajnie unieść i ujędrnić swoje pośladki bez zbędnego kombinowania.

Jak zrobić pośladki i schudnąć?

Jeśli postawiłaś na bramkę numer jeden i twoim priorytetem jest redukcja – zakładam, że twoja genetyka jest bogata, a somatotyp bliższy kształtom wspomnianej na wstępie J.Lo. Czyli jesteś naturalnie silniejsza i bardziej umięśniona od statystycznej Bożeny.
Otóż, aby skutecznie modelować pośladki, musisz wiedzieć, że każdy z nas jest inny, ma inny rozmiar pośladków i inny kształt. Poza różnicami w sile i rozmiarze – istnieje szereg różnic w reagowaniu na konkretne bodźce treningowe. Jeśli jednak masz troszkę nadprogramowej masy, ale do sylwetki J.Lo Ci daleko – może lepiej na wstępie skupić się na mocniejszym treningu siłowym i wykorzystać potencjał?

Bo jeśli jednocześnie chcesz wejść na redukcję (odchudzanie wiąże się z ujemnym bilansem kalorycznym) i jednocześnie liczysz na budowanie imponujących krągłości tylko w okolicy pośladków – musisz wiedzieć, że to niekoniecznie zadziała.

Jak zrobić pośladki z niczego?

Jeśli zaznaczyłaś bramkę numer dwa, mamy do czynienia z zupełnie inną sytuacją. Mówi się, że z pustego to i Salomon nie naleje, ale nie martw się! Nie takie cuda można zrobić z ciałem. Modelowanie pośladków jest możliwe i budowanie tych mięśni także.  Ale na wstępie musisz wiedzieć, że twoim największym sprzymierzeńcem będzie trening siłowy. Skup się na zmiennych, na które masz wpływ. Prócz cięższego oręża potrzebujesz także nadwyżki kalorycznej (ale nie w postaci pączków i pizzy, tylko dobrze zbilansowanych posiłków odpowiedniej jakości).

Trzeba też będzie zbadać i zastanowić się, czy twoje ciało będzie lepiej reagowało na trening bardziej funkcjonalny, czy specjalistyczny, może trzeba będzie zmienić rodzaj wysiłku, liczbę powtórzeń , obciążenie czy częstotliwość. Słusznie domyślasz się już pewnie, że to dość indywidualne sprawy.

Być może w Twoim przypadku hipertrofia (wzrost mięśni) będzie przebiegała wolniej, ale trenując systematycznie i wyciągając wnioski z własnych programów możesz osiągnąć imponujące rezultaty. Pamiętaj jednak, że w tym przypadku dodatkowy sprzęt i obciążenie będzie niezbędne.

Co zrobić by mieć jędrne pośladki?

Tu będzie znacznie prościej! Uff! Modelowanie pośladków, korzystając z tego co mamy, to zadanie, które powinno się udać przy odrobinie dobrych chęci i systematyczności. Jeśli twoje oczekiwania nie są wygórowane (na przykład tyłek J.Lo w tydzień), chcesz popracować świadomie, nauczyć się poprawnego wykonywania ćwiczeń, zadbać o swój kręgosłup i kolana (silne mięśnie pośladkowe działają na te struktury obciążająco), ujędrnić tyłeczek i sprawić, by się uniósł – nadchodzę z pomocą.

Kurs modelowania pośladków jest skonstruowany właśnie dla takich osób jak Ty! W 4-tygodniowym programie (z dostępem na 6 tygodni) znajdziesz plan pracy z gotowymi treningami oraz pełnymi materiałami edukacyjnymi. Dowiesz się, dlaczego twoje pośladki nie odpalają, pogadamy o wyrównaniu dysproporcji, nauczysz się, jaki związek z mięśniem pośladkowym wielkim ma antagonistycznie działający mięsień biodrowy i czemu czasem brak ich pełnej współpracy niweczy twoje starania. Poznasz ok. 70 ćwiczeń na pośladki, które z powodzeniem możesz wykorzystać w domu! I na końcu będziesz mieć poczucie dobrze wykonanej roboty!

18 stycznia w poniedziałek rusza darmowe tygodniowe wyzwanie pośladkowe! Sprawdź temat i zapisz się już teraz!
KLIK KLIK

Jak ćwiczyć pośladki w domu?

Modelowanie pośladków w domu? Da się zrobić! O ile nie mówimy o imponującej hipertrofii, w domu można podziałać bardzo skutecznie. Będziesz potrzebować małych pomocy. Gum mini band oraz hantli czy odważników kettlebells. Osobiście rekomenduje także dłuższe gumy zamknięte.

Jeśli potrzebujesz gotowych rozważań i całego zestawu ćwiczeń – mam coś takiego!

POŚLADKOWY WIDEOBOOK!


Leave a Reply

Your email address will not be published.